شناسهٔ خبر: 66937 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های کرمان خبر داد:

تسریع در انجام پروژه‌های فرودگاه کرمان با حمایت شرکت فرودگاه‌ها

علی قاسم‌زاده مديرکل فرودگاه‎هاي استان کرمان در حاشيه بازديد عضو هيات مديره و راهبر عمليات فرودگاهی گفت: با انجام اين بازديد تعدادی از مشکلات موجود در پروژه‎های فرودگاه کرمان بررسی و تصميمات لازم برای رفع آنها و تسريع اجرای پروژه‎ها گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، علی قاسم‎زاده گفت: اکنون در فرودگاه کرمان چندین پروژه بزرگ شامل احداث باند، توسعه ترمینال داخلی، ساخت دیوار حفاظتی و بهسازی کلی فرودگاه در حال اجرا است و آقای اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی، به همراه آقای زحمتکشان، سرپرست عمران و توسعه فرودگاه‎ها و تعدادی از کارشناسان این اداره کل امروز، ۱۰ اردیبهشت، به منظور نظارت و کنترل پروژه‎های مذکور به بازدید از آنها پرداختند.

وی با اشاره به اینکه اسفندیاری و گروه همراه در بدو ورود به فرودگاه کرمان از پروژه توسعه ترمینال داخلی بازدید کردند، گفت: پس از این بازدید به سرعت جلسه‎ای با حضور کارفرما، پیمانکار و مشاور تشکیل شد و موارد و مسائل مورد نظر به بحث گذاشته شد و تصمیماتی برای رفع آنها گرفته شد.

قاسم‎زاده ادامه داد: بازدید بعدی مربوط به پروژه ساخت باند جدید بود که با حضور پیمانکار و مشاور انجام شد و در مورد رفع مسائل مربوط به این پروژه نیز دستوراتی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه راهبر عملیات فرودگاهی در مورد عملیات ساخت دیوارهای حفاظتی فرودگاه‎های کرمان، بم و جیرفت نیز دستوراتی داده است، گفت: همچنین با توجه به اینکه سامانه کمک ناوبری DVOR فرودگاه کرمان در محور باند جدید قرار گرفته است آقای اسفندیاری برای جابجایی هرچه سریعتر این سامانه تصمیماتی را اتخاذ کرد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان کرمان در پایان در مورد فواید این بازدیدها گفت: این بازدیدها کمک بسیار زیادی به حل مسائل و مشکلات و تسریع در اجرای امور می‎کند و به طوری که در همین بازدید همانطور که اشاره شد با انجام مذاکره و تصمیمات گرفته شده بر اساس آن، تعدای از مشکلات موجود بزودی رفع می‎شود و این موجب سرعت گرفتن کار و افزایش کیفیت و بهبود روند آنها خواهد شد.