شناسهٔ خبر: 67096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر مدیر کل راهداری گلستان از خدمات راهداران خراسان شمالی در بحران سیل

مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گلستان از اقدامات انجام شده توسط راهداران خراسان شمالی در بحران سیلاب اخیر قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، در پیامی، به صورت ویژه از مدیرکل راهداری و حمل و نقل خراسان شمالی برای تلاش ها و خدمات رسانی در سیل اخیر قدردانی کرده است.

در پیام تقدیر مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان خطاب به علی اصغر بدیعی مقدم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی آمده است: ایثار، گذشت و تلاش شبانه روزی شما و راهداران زحمتکش استان خراسان شمالی برای اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و نیروی انسانی برای خدمات رسانی شبانه روزی و بی وقفه به هم استانی‌های عزیز در مناطق سیل‌زده از رویش های ماندگار در تاریخ رشادت‌های راهداران پرتلاش خواهد بود.

بدون شک این از خودگذشتگی‌ها از ذهن مردم ایران هیچگاه فراموش نخواهد شد و راهداران گلستان سپاسگذار همکاری خالصانه جنابعالی و همکاران محترم در شرایط سخت و بحرانی برای خدمات‌رسانی به هم استان های عزیز در مناطق سیل‌زده هستند و خواهند بود.