شناسهٔ خبر: 67315 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل استاندار مرکزی از مدیرکل راهداری و حمل ونقل استان

تجلیل زندی فر استاندارمرکزی از زحمات مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در حوزه حمایت ‌ازحقوق مصرف کنندگان و تکریم ارباب رجوع تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، سید علی آقازاده؛ استاندار و رییس شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان استان با اهدای لوح سطح یک  به علی‌ زندی‌فرمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از زحمات وی در حوزه حمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان قدردانی کرد.

درمتن لوح سپاس آمده است:

مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی

براساس ارزیابی عملکرد و دستگاه‌های اجرایی سازمان ها و نهادهای عمومی در خصوص ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سطح استان در سال ۱۳۹۷، دستگاه‌ تحت مدیریت جنابعالی موفق به کسب امتیاز ۹۶ از ۱۰۰ امتیاز شده است، لذا مساعی و زحمات دلسوزانه جنابعالی و همکاران محترمتان را در کسب این موفقیت ارزشمند(سطح۱) ارج نهاده و از اهتمام مجدانه شما در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تکریم ارباب رجوع تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

سلامتی و توفیق روز افزون شما را در تداوم خدمت صادقانه در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم .