به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاعرسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران, سید محمد نظری با اعلام این خبر تصریح کرد: اعتبار احداث این پروژه از طریق محل بودجههای عمومی و پیگیریهای دکتر یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی انجام شد.
نظری در خصوص مشخصات فنی پروژه یادآور شد: احداث این پل به طول ۲۱ متر و عرض ۸/۴۰ است که سعی شده است مطابق با استانداردهای لازم باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران تصریح کرد : عملیات اجرایی این پروژه شامل کوله های بتنی و عرشه تیر فلزی، دال بتنی است.
وی اظهار کرد :اجراي اين پروژه در جهت افزايش ضريب ايمني عبور ومرور می باشد که درصدد هستیم در بازه زمانی تعیین شده پروژه مذکور را مورد بهره برداری قرار دهیم.
نظری خاطرنشان کرد : پل ها براي هميشه پایداری و استقامت ندارند لذا هر شكل سازه اي كه به كار برده شود و يا هر مصالحي كه استفاده شود ، دير يا زود آثار فرسودگي در آنان ظاهر مي شوند.بنابراين موضوع ارزش پلها و خسارات ناشي از بي توجهي به نگهداري آنها يكي از مواردي است كه بايد به طور وسيع و گسترده مورد توجه قرار گيرد.