شناسهٔ خبر: 67774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رييس اداره روابط عمومي راهداري و حمل و نقل جاده‌اي مازندران‌ :

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، الگوی صبر و استقامت هستند

دیدار خانواده شهدا خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، الگوی صبر و استقامت هستند و ملت ایران همیشه باید قدردان شهدا، رزمندگان و جانبازان باشند این مطلب را هوشنگ نصیری پرکوهی مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در دیدار با خانواده شهید عیسی اکبری بزمین ابادی و ایثارگر غفار باقری که به‌مناسبت گرامی داشت سوم خرداد انجام شد عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران, نصیری در ادامه اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر روحیه بخش است و همه باید این مهم را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

رييس اداره روابط عمومي راهداري و حمل و نقل جاده‌اي مازندران اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس دشمن متجاوز با تمامي امكانات و تجهيزات به روز نظامي خود و حمايت همه جانبه سران استكبار نتوانست بر اراده و ايمان جوانان رشيد اين مرز و بوم پيروز گردد ، چراكه جوانان ما نيروي ايمان به خدا و پيروي از ولايت فقيه را در سرلوحه كار خود قرار داده بودند. در حال حاضر نيز با توجه به اينكه دشمنان نظام با ايجاد جنگهاي رواني و تبليغات گسترده فرهنگي قصد ضربه زدن به نظام را دارند، همين دو عنصر مهم و حياتي اعتقاد و ايمان و عشق به رهبري و ولايت مي تواند بهترين راهكار در مقابله با اين تجاوزات باشد.

در این دیداراز خانواده شهید بزرگوار عیسی اکبری بزمین ابادی و ايثارگر بازنشسته غفار باقری با اهداي لوح سپاس تقدیر و تشكر شد.