شناسهٔ خبر: 67998 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بابل

نشست بابل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در دیدار با نماینده بابل و عضوهیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان و روند اعتباری طرح های در دست اجرا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، عباسعلی نجفی در اين نشست خاطرنشان كرد: طرح های عمرانی و اجرایی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای حوزه شهرستان بابل و روند اعتباری طرح های در دست اجرا مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای مازندران همچنین با تاکید بر این مطلب که این اداره کل برای توسعه استان از هیچ تلاش وکوششی فروگذار نخواهد کرد؛ خواستار حمایت همه جانبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعامل دستگاه‌های مهم خدمات رسان استان شد.

وی به تعریض و آسفالت محورهای بابل - سیمرغ، محور شهید داداش نیا، محور شهید صالحی بابل و کمربندی احمد چاله اشاره نمودند و اظهار داشت: بهسازی نقاط رانشی گلوگاه ، فیروزجاه و شیخ موسی نیز در دست اجراست.

نجفی همچنین از احداث دوربرگردان هلال کلا در محور بابل به آمل جدید خبر داد.

نماینده مردم بابل با اشاره اینکه شهرستان بابل با ۱۲۰۶ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی نیازمند توجه بیشتر دولت است خاطر نشان کرد: اصلاح نقاط حادثه خیز، ایمن سازی راه‌های مواصلاتی، تسریع در تعریض شبکه راه‌های شهرستان از جمله مهمترین مطالبات مردم شریف بابل است.

حسین نیازآذری بررسی و رفع مشکلات اجرایی پروژه‌ها و پیگیری و اخذ اعتبارات به جهت تسریع و تکمیل پروژه‌های راهداری، پیگیری و اخذ و افزایش قیر جهت روکش و لکه‌گیری‌ها اشاره نمود و ادامه داد: ایمن‌سازی محورهای اصلی و فرعی از جمله خط کشی، آشکارسازی، نصب تابلو و علائم، تنقیه آبروها، ایجاد دیوارهای ضامن و نگهداری پل‌ها از خواسته‌هاي مردم شريف شهرستان بابل است.