شناسهٔ خبر: 68356 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده هشترود در مجلس شورای اسلامی:

وزارت راه و شهرسازی در پروژه‌های آزادراهی از جمله آزادراه هشترود - مراغه پیشرفت خوبی داشت

سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی(1) سیدحمزه امینی در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و افتتاح چند پروژه، گفت: اقدامات وزارت راه و شهرسازی در بحث آزادراهی انصافا خوب بوده و در آزادراه هشترود – مراغه شاهد پیشرفت خوبی بوده ایم.

سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص حضور وزیر راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی درخصوص اینکه اقدامات صورت گرفته از سوی این وزارتخانه چقدر توانسته مطالبات مردم به خصوص در بحث آزادراهی را پاسخ دهد، اظهار کرد: بی‌تعارف باید بگوییم که در بحث آزادراه، وزارت راه و شهرسازی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: شاهد پیشرفت بسیار خوبی در پزوژه‌های آزاد راهی از جمله آزادراه هشترود – مراغه، که دو سال و نیم است که شروع شده، بوده‌ایم.

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این حال در مورد راه‌های روستایی که می‌تواند عامل مهمی در بحث کوچ باشد هم از وزارت راه و شهرسازی انتظار بیش‌تری داریم که نگاه جدی‌تری مانند ساخت آزادراه داشته باشد. در همین خصوص با آقای اسلامی و معاون ایشان آقای حسن‌نیا جلساتی داشتیم تا این توجه جدی‌تر صورت بگیرد.