شناسهٔ خبر: 68595 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی خبر داد:

رفع موقت خرابی‌های راه‌های شهرستان تایباد پس از بارندگی‌های اخیر

سیل علی‌اصغر کرباسی گفت: خرابی‌های ناشی از خسارات وارده به راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان تایباد پس از بارندگی‌های اخیر، به‌طور موقت مرتفع شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تایباد خبر داد: خرابی‌های ناشی از خسارات وارده به راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان تایباد پس از بارندگی‌های اخیر، به‌طور موقت مرتفع شد.

علی‌اصغر کرباسی لایروبی و ترمیم خاک‌ریزهای بالادست و پائین‌دست پل‌ها، تنقیه دهانه و بارریزی قسمت‌های آب شسته ابنیه فنی را ازجمله اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع خسارات وارده به راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان تایباد برشمرد و افزود: با توجه به بارش نزولات آسمانی و خسارات زیاد وارده به راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان و در راستای تأمین عبور و مرور ایمن وسایط نقلیه ، این اداره اقدام به رفع موقت خسارات در دو قسمت راه و ابنیه فنی کرده است.

وی ادامه داد: در حوزه راه بیشتر خسارات مربوط به آبشستگی شانه راه‌ها بوده است كه در این راستا بیش از ۱۰۰ كیلومتر از شانه و حریم راه‌های حوزه استحفاظی توسط این اداره تیغ‌زنی و تسطیح شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تایباد در پایان خاطرنشان كرد: تمام تلاش راهداران تأمین بستر ایمن جهت عبور و مرور وسایط نقلیه است كه اقدامات انجام‌شده در جهت كاهش خسارات وارده صورت پذیرفته است ولی به‌منظور رفع كامل خرابی‌ها نیاز به تأمین اعتبار لازم بوده كه مكاتبات انجام‌شده همراه فرم‌های مربوطه به اداره كل محترم ارسال شده است .