شناسهٔ خبر: 68946 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار چهره به چهره مردم با مدیر کل راه و شهرسازی استان قم

ملاقات صبوری در راستای تداوم برنامه دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، این هفته نیز ملاقات عمومی مدیر کل راه و شهرسازی استان قم با شهروندان برگزار شد و آن ها بدون واسطه و به صورت حضوری به بيان مشكلات و مسائل خود پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع ‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در این دیدار به درخواست‌های مراجعان که مشکلات خود را در زمینه‌های گوناگون مطرح کرده بودند رسیدگی شد و حسن صبوری ضمن بررسی این مشکلات راهکارهای قانونی را ارائه داد که موارد پس از بررسی و کارشناسی جهت رسیدگی و اقدام لازم به حوزه های مربوطه و ذیربط ارجاع شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در خصوص لزوم برگزاری دیدارهای چهره به چهره توضیح داد: مسئولان در قبال مسئوليتي كه دارند بايد به مردم خدمت كنند و حضور فعالانه مديران اجرايي در بين مردم مي تواند به حل مشكلات و دغدغه هاي آن ها كمك شاياني داشته باشد.

صبوری گفت: برگزاری جلسات ملاقات هفتگی یکی از روش‌های مهم آگاهی دقیق و مستمر از مسائل و مشکلات کارکنان و همچنین شهروندان است که در آن ضمن بررسی‌های لازم، چاره‌ اندیشی و رسیدگی به درخواست‌ها نیز انجام می‌شود.

وی بیان داشت: آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می تواند مدیران را برای برنامه ریزی بهتر در حوزه های مختلف یاری دهد تا از این فرصت خدمت گزاری به نحو احسن و در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از برگزاری منظم، مستمر و مداوم ملاقات مردمی گفت و خاطر نشان ساخت: این حق قانونی مردم است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند

صبوری افزود: تمامی معاونین و مسئولان حوزه های مختلف در همه روزهای هفته درب اتاقشان به روی ارباب رجوعان باز است و خواستار تسریع در رسیدگی به درخواست شهروندان از طریق معاونین و کارشناسان خود شد.

وی با اشاره به پیچیدگی برخی از مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با مدیر کل تاکید کرد: باید فرصتی فراهم شود تا در راستای دیدارهای انجام شده درصورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه های راه، مسکن و شهرسازی با هم اندیشی معاونین و روسای ادارات در پروسه زمانی کوتاه تری انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ضمن تشکر از مردم که با صبر و تحمل در این دیدارها مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند، افزود: خدا را شاکریم که توانسته ایم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات های عمومی اقدام کنیم و تا حد توان خود مشکلی از مشکلات شهروندان را برطرف سازیم.

گفتنی است ملاقات مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قم به صورت مستمر هر هفته برگزار می گردد و شهروندان می توانند با مراجعه به اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل واقع در ساختمان مرکزی به نشانی مابین عوارضی کاشان- تهران ضمن دریافت فرم ملاقات عمومی و درج مطالباتشان، در این جلسات شرکت کنند.