شناسهٔ خبر: 68982 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درآینده ای نزدیک صورت خواهد پذیرفت؛

پل حادثه دیده ماشالک کمربندی نوشهر راه‌اندازی می‌شود

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری مازندران در بازدید استاندار و نماینده مجلس شورای اسلامی از مراحل پایانی عملیات بازسازی و مرمت پل حادثه دیده ماشالک نوشهر از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی این پل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عباسعلی نجفی در این بازدید ضمن قدردانی از حمایتهای همه جانبه استاندار و دیگر مسئولان ذیربط اظهار داشت: پل ماشالک در کمربندی نوشهر که بر اثر وقوع سیلاب تخریب شده بود با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی بزودی با حضور مسئولین ذیربط مورد بهره برداری قرار می گیرد و زیر بار ترافیک می‌رود.

وی در مورد روند پیشرفت فیزیکی پروژه گفت : حفاری و شمع گذاری ساخت پل ماشالک در کمربندی نوشهر  با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال انجام شده است .

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: کمربندی نوشهر و چالوس یکی از پر تردد‌ترین جاده‌های این منطقه است و اکنون به دلیل تخریب پل عبور خودرو‌ها از داخل شهر انجام می‌شودکه خود باعث افزایش ترافیک می شود.

 گفتنی است : بر اثر بارش بی‌سابقه و بی‌وقفه باران مهرماه سال گذشته که بیش از ۲۰ ساعت به طول انجامید بسیاری از رودخانه‌های مهم شهر به ویژه «ماشالک» طغیان کردند و گوشواره‌ها و پایه‌های سست پل موسی‌آباد بر روی رودخانه «ماشالک» در ضلع جنوبی از سمت شرقی ریزش کرد.