شناسهٔ خبر: 69057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل راهداری مازندران:

تسريع در اجراي پروژه ها با بهره گيري از امكانات موجود

شورای اداری مديركل راهداری و حمل و نقل جادهء‌ای مازندران در نشست با رؤساي ادارات تابعه و ستادي اين اداره كل كه برای ارزيابي عملكرد و بررسي اعتبارات برگزار شد، خواستار بررسي و رفع موانع و چالش‌هاي پیش‌روی پروژه‌هاي اجرايي اين اداره كل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، عباسعلی نجفی دراين نشست اظهار داشت : بايد همچون گذشته با تلاش و جديت براي اهداف و برنامه‌هاي اين اداره كل از هيچ كوششي دريغ نكرده و با تمام توان و امكانات براي ايجاد يك راه ايمن و حمل و نقل مناسب  در اين استان  بكوشيم.

وی افزود: مهم‌ترين عاملي كه مي‌تواند در تسريع و پيشرفت هر پروژه‌اي مؤثر باشد نظارت دقيق و حضور فعال و مستمر بر سر آن پروژه بوده، لذا از همه رؤساي ادارات تابعه وستادي خواسته تا اين مسئله مهم را در اولويت اصلي كار خود لحاظ كنند.

نجفی بر تقویت تعامل و روحیه‌ی برادري در بين كاركنان تاكيد و عنوان كرد: همدلي و هماهنگي و احترام متقابل از جمله فاكتورهاي مهم در ارائه يك كار موفق در يك مجموعه بوده و لذا از همه عزيزان تلاشگر در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انتظار ايجاد چنين فضايي را داشته و دارم.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در این نشست خواستار پیگیری مجدانه روسای ادارات تابعه برای جذب اعتبارات، با توجه به پایان سال مالی و اجرای پروزه های در دست اجرا شد.