شناسهٔ خبر: 69070 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۴۰۰ مترمربع از راه‌های آسفالته تویسرکان لکه‌گیری شد

روکش رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان از لکه‌گیری ۴۰۹ مترمربع از راه‌های آسفالته این شهرستان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، ابراهیم نانکلی گفت: این اقدام به منظور لكه گيري و پر كردن چاله هاي موجود در سطح جاده هاي اصلي و روستايي این شهرستان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه يكي از مشكلاتي كه ما در استان همدان به لحاظ وضعيت آب و هوايي با آن مواجه هستیم، خرابي سطح رويه راه ها است، افزود: زمستاني سرد و تابستان نسبتاً گرم موجی تشديد در سرعت و ميزان خرابي رويه آسفالت شده كه به منظور رفع اين مشكل هر ساله اقداماتي از جمله روكش آسفالت، لكه گيري و چاله پركني انجام مي شود تا ضمن بهبود وضعيت راه ها و نگهداري مناسب آنها از خرابي بيشتر نيز جلوگيري شود.

نانکلی، ریزش برداری از سطح جاده های این شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت عنوان و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری در عملیات مختلف ۱۸۰ مترمکعب ریزش برداری در محور تویسرکان -خیرآباد، اشتران، دولایی، احمدآباد به دلیل شرایط جوی، بارش برف و باران و ریزش کوه انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان ادامه داد: در برخی عملیات راهداری همزمان با برف روبی و نمک پاشی در ارتفاعات ریزش برداری نیز انجام شده تا ایمنی تردد در این محور برای رانندگان تامین شود.

شهرستان تویسرکان در مجموع دارای بیش از ۴۴۴ کیلومتر راه‌های ارتباطی است.