شناسهٔ خبر: 69346 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

راهبر فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد:

آماده سازی ۱۹ فرودگاه کشور برای پروازهای حج/ انجام نخستین پروازها بدون تاخیر

حسین اسفندیاری راهبری عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به آماده سازی ۱۹ فرودگاه کشور برای انجام عملیات حج گفت: صبح امروز پروازهای حج از فرودگاههای یزد و زنجان بدون تاخیر انجام شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم در آیین معنوی بدرقه زائران خانه خدا و آغاز حج تمتع ۱۳۹۸ در شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) با اشاره به آغاز رسمی عملیات انتقال زائران به عربستان گفت: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به اتفاق شهر فرودگاهی امام خمینی، ۱۹ فرودگاه کشور را آماده سازی کرده اند و همه امکانات در این فرودگاه ها برای پذیرایی از زائران فراهم شده است. 

وی با اشاره به اینکه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران وظیفه مدیریت فضای کشور را نیز بر عهده دارد، افزود: تمام تلاش همکاران من در این مدت بر این است که هم فضای ایمنی برای انجام پروازها در اختیار شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران باشد، و هم ترمینال های فرودگاهی و بخش هایی که خدمات مستقیم به حجاج محترم می دهند، برای اینکار آماده باشند.

اسفندیاری از آغاز پروازها در فرودگاههای یزد و زنجان خبر داد و گفت: امروز علاوه بر فرودگاه حضرت امام، پروازها در این دو فرودگاه نیز آغاز و صبح زود، بدون تاخیر انجام شد. حتی همکاران عزیز در هما پروازها را با دقایقی تعجیل انجام دادند.

وی ادامه داد: امیدواریم این روند تا پایان عملیات رفت و در عملیات برگشت برقرار باشد و حجاج ما به سلامت عازم شوند، حج مقبول به جا بیاورند و ما با خوشحالی به استقبال این عزیزان برویم.