شناسهٔ خبر: 69382 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دومین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری؛

برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با شعار فرصت‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های مشارکتی

نمایشگاه مسکن دومین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری «Iran Urban Expo ۲۰۱۹» از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه سال ۱۳۹۸ به‌مناسبت روز جهانی شهرسازی با شعار «فرصت‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های مشارکتی» با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و شرکت‌های بخش خصوصی در مرکز نمایشگاه‌های مصلی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با هدف ارتقا کیفیت شهرنشینی، تحقق برنامه‌های توسعه‌ای مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری، بسترسازی به‌منظور ایجاد محرک اقتصاد مسکن، کار، اشتغال و کارآفرینی، آشنایی با جدیدترین فن‌اوری‌ها و نوآوری‌های نوین صنایع و تجهیزات مسکن و شهرسازی، ارائه آخرین دستاوردهای فن‌آوری روز در حوزه بازآفرینی شهری، کمک به بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و حمایت از تولیدات داخلی در مرکز نمایشگاه‌های مصلی تهران با رویکردی نوین در ایجاد تعاملی سازنده و ایجاد هم‌بستگی و هم‌افزایی ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

در دوره اول این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۴۰۰۰ مترمربع و باحضور ۱۷۳ شرکت و با حضور هیئت‌های اقتصادی بلند پایه از کشورهای بلغارستان، اسپانیا، روسیه، سنگال، ساحل عاج، بنگلادش، یونان و نماینده اکو ( Eco )، شهرداران کشور، فرمانداران و معاونت‌های هماهنگی امور عمرانی استان‌های کشور و ۸۷۴۰ بازدید کننده تخصصی برگزار شد.

از برنامه‌های جانبی دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری، برگزاری کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن است که با حضور مقام‌های ارشد و سرمایه‌گذاران در محل نمایشگاه برگزار می‌شود. برگزاری این کنفرانس و همچنین جلسات چهره‌به‌چهره تجاری(B۲B) و (Gap Business) در کنار آن با امضای موافقت‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های تجاری بازرگانی، نوید آینده‌ای روشن در زمینه توسعه همکاری‌های بین‌المللی در حوزه مسکن و شهرسازی است.

از بخش‌های دیگر نمایشگاه می‌توان به برگزاری استارت‌آپ ویکند شهری به منظور ارائه دستاوردها و توان‌مندی‌های شرکت‌های نوپا و استارت‌آپی کشور همراه با مسابقه و جذب سرمایه‌گذار برای این شرکت‌ها اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی‌های لازم با شماره ۲۲۸۹۷۳۰۷ یا درگاه اینترنتی www.iranurbanexpo.com دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس حاصل فرمایید.