شناسهٔ خبر: 69789 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی:

عملیات بهسازی و تکمیل آسفالت راه روستایی آقبلاق سادات – قرینه در شهرستان شازند آغاز شد

مرزبان مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی از آغاز عملیات بهسازی و تکمیل آسفالت محور روستایی آقبلاق سادات – قرینه در شهرستان شازند خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهر سازی استان مرکزی، احمد مرزبان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای افزایش سطح ایمنی راه و تسهیل در عبور ومرور محورهای مواصلاتی شهرستان شازند و به منظور رفاه حال اهالی روستا ، عملیات ابنیه فنی و زیرسازی راه روستایی آقبلاق سادات – قرینه دردستور کار این اداره کل قرارگرفت.

وی درادامه اضافه کرد: طول این محور۵/۲ کیلومتر که  در سنوات قبل ۳/۱ کیلومتر آن انجام شده و طول در دست اقدام کنونی ۲/۱ کیلومتر می باشد که به عرض ۵/۵ متر قیرپاشی و آسفالت خواهد شد .

مدیرکل راه وشهر سازی استان مرکزی اظهار داشت : هزینه اجرای کار هشت میلیارد ریال می باشد و برای اجرای آن حدود ۱۰۰۰ تن آسفالت مورد نیاز است که در صورت تامین اعتبار لازم تا هفته دولت امسال  به اتمام خواهد رسید .

این مقام مسئول افزود: دراین روستا جمعیتی درحدود ۸۶ نفر در قالب حدود ۳۲ خانوار زندگی می کنند که با اتمام این پروژه ازنعمت راه آسفالته برخوردار می شوند.