شناسهٔ خبر: 70183 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعمیر اساسی و نگهداری پل بزرگ بست فاریاب در محور لار- بندرعباس

ساخت پل مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان از انجام عملیات راهداری و تعمیر و نگهداری پل بزرگ بست فاریاب در محور لار – بندرعباس خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان,  علیرضا راستیار اظهارداشت : عملیات بهسازی و تعمیر پل ها شامل بهسازی بستر و احداث رادیه و برید ، بهسازی فنداسیون ها ، تنظیم بستر ، تعمیرات کوله و دیواره های هدایت آب می باشد که در همین راستا تعمیرات پل بزرگ بست فاریاب در کیلومتر ۱۸ محور لار – بندرعباس با مشخصات سه دهانه ۱۵ متری و مجموع ۴۵ متر با ارتفاع ۸ متر در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که عملیات اجرایی آن طی ۴۰ روز به انجام رسید .

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به نگهداری ابنیه فنی در حوزه استحفاظی این اداره کل ، بیان کرد : موضوع تعمیرات و رسیدگی به امور نگهداری پل ها به دلیل اهمیت آن با جدیت در دست انجام است و سلامت پل ها از ضروریات عبور ترافیک ایمن در هر محوری است.

وی در پایان افزود : عملیات تعمیر و بازسازی پیش دال این پل بزرگ نیز در دستور کار اجرایی قرار داشته و در آینده ای نزدیک عملیات آن نیز شروع خواهد شد.