شناسهٔ خبر: 70249 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

فراخوان عمومی ۱۴۶ پروژه مشارکتی

پروژه‌های مشارکتی آگهی فراخوان مشارکت در ساخت سازمان ملی زمین و مسکن با معرفی ۱۴۶ پروژه مشارکتی در سراسر کشور از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلان عمومی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید و پیرو دستورات ریاست محترم جمهوری در خصوص تولید مسکن و مقارن با اعیاد بزرگ قربان و غدیر سازمان ملی زمین و مسکن درنظر دارد پروژه‌های زیر را درقالب مشارکت از طریق ادارات کل راه و شهرسازی استان محل پروژه در سراسر کشور با برگزاری فراخوان عمومی واگذار نماید.

از این رو کلیه سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی دارای توان مالی و مدیریتی که از افراد حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت فنی شامل انبوه‌سازی یا پیمان‌کاری استفاده می‌کنند و یا سازندگان حرفه‌ای صلاحیت‌دار که دارای توان مالی و مدیریتی باشند، می‌توانند برای دریافت اسناد و مدارک فراخوان از روز سه شنبه هشتم مردادماه ۹۸ تا روز  سه‌شنبه پانزدهم مردادماه ۹۸ به دبیرخانه ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها مراجعه و اسناد مربوطه را دریافت نمایند.

به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، آخرین مهلت تحویل پیشنهادها تا پایان ساعت اداری روز شنبه ۲۶ مردادماه ۹۸ است و بعد از این تاریخ هیچ‌گونه پیشنهادی پذیرفته نخواهد شد.

جلسه بازگشایی پاکات ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۷ مردادماه ۹۸ بوده و محل دریافت اسناد و تحویل پاکات، دبیرخانه اداره کل راه و شهرسازی استان‌ها است.