شناسهٔ خبر: 70506 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مشترک مدیران وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه از محورهای مواصلاتی لارستان

بازدید لارستان در پی حوادث ناگوار تصادفات جاده ای اخیر مدیران وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه برآن شدند بازدیدی میدانی از محورهای مواصلاتی لارستان انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان, در پی وقایع و حوادث تلخ و ناگوار تصادفات جاده ای اخیر در راههای مواصلاتی لارستان جمعی از مدیران شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور جهت تسریع در حل مشکل و ارائه گزارش بازدید ميدانى به دستگاه متبوع از محور های شریانی لارستان بازدید کردند.

با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی برای رسیدگی سریع به موضوع و نیز در راستای ملاقات مدیرکل راه و شهرسازى لارستان با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و پیگیری ها متعدد نماینده لارستان ، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ، در این بازدید یک روزه ضمن بیان اطلاعات فنی پروژه ملی لار- جهرم و لار – بندرعباس  ، میزان عقب ماندگی و بدهی پیمانکاران در این مسیر مورد رصد هیات اعزامی قرار گرفت .

ازآنجایی که حجم تردد و جاده های مذکور نقش اصلی در دسترسی دو استان فارس به استان هرمزگان را دارد نسبت به ضرورت تسریع در تکمیل این محور ، مطالبى به شكل مبسوط از سوی مسئولان شهرستان و نیز در جلسه ی مشترک با معتمدین در محل تونل وحدت جهت مسئولين مربوطه مطرح شد .

بر این اساس پيرو بازديد صورت گرفته مقرر گرديد با توجه به اولويت بندى نقاط حادثه خير و اضطرار و طبق بررسى هاى ايمنى و ترافيك ابتدا ٣١ كيلومتر از  ٥٥ كيلومتر باقى مانده از محور لار - جهرم جهت چهار خطه شدن محور مهياى پيمان سپارى شود.