شناسهٔ خبر: 70519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست شورای هماهنگي راه وشهرسازی استان ايلام برگزار شد

شورای ایلام شوراي هماهنگي راه وشهرسازي استان ايلام به رياست مديركل راه و شهرسازي استان و حضور مديران كل و مسئولان ادارات و نهادهاي اين شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني اداره کل راه وشهرسازي استان ايلام, در اين جلسه آخرين اقدامات در خصوص مناطق سيل زده، پروژه هاي در دست اقدام تا اربعين امسال، موضوعات مربوط به ايمني سفرهاي تابستاني، برنامه هاي در دست اقدام براي حذف نقاط پرحادثه، بحث پرداخت تسهيلات در احياء و نوسازي بافتهاي فرسوده ، برنامه ها و همكاريهاي دستگاهها با پليس راه در جهت كاهش سوانح جاده اي، وضعيت پروازهاي فرودگاه ايلام و پي گيريها و پيشنهاداتي  در خصوص كاهش قيمت بليط هواپيما در استان و ... مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

علی اصغركاظمي مديركل راه و شهرسازي استان در اين جلسه ضمن قدرداني از همكاري ادارات و دستگاههاي عضو اين شورا در جهت پيشبرد اهداف مربوطه كه همان افزايش  رفاه و ايمني براي عمومي مردم است افزود: خوشبختانه تعاملي كه اين مجموعه با هم دارند سبب گرديده تا كارها و فعاليتهاي مشترك به خوبي و در كمترين زمان به انجام برسند.

وي خاطر نشان كرد با توجه به تعطيلات تابستاني و در پيش بودن ماه محرم و افزايش تردد در محورهاي استان به جهت عزيمت عاشقان اهل بيت(ع) به عتبات عاليات تمهيدات لازم از طرف شوراي هماهنگي راه و شهرسازي استان براي افزايش ايمني جاده اي انديشيده شده است و اميدواريم بتوانيم بيش از گذشته ميزبانان شايسته اي براي اين عزيزان باشيم.