شناسهٔ خبر: 71119 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به پاس روز خبرنگار صورت پذیرفت؛

بازدید مدیرکل راهداری وحمل ونقل استان مرکزی از صداوسیمای استان

شبکه آفتاب مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی در بازدید از صداوسیمای استان اظهار داشت: تعامل راهداری و خبرنگاران صدا و سیما در کنترل شرایط و خروج از بحران بسیار موثر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، علی زندی فر به مناسبت ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار با حضور در مجموعه صدا و سیمای استان ضمن تبریک و گرامیداشت این روز با خبرنگاران دیدار کرد.

وی در این بازدید بیان کرد: سال گذشته و اوایل سال جاری بحران هایی در کشور و استان مرکزی ایجاد شد که تعامل و ارتباط مجموعه راهداری و خبرنگاران به ویژه خبرنگاران صدا و سیما در کنترل شرایط و خروج از بحران بسیار کمک کننده بود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به اطلاع رسانی مناسب صورت گرفته در سیل اخیر توسط رسانه ها و صداوسیما و همکاری بین بخشی مطلوب، اظهار کرد: کار خبرنگاری همچون کار راهداری بسیار دشوار است و حضور خبرنگاران در کنار راهداران در همه عرصه ها، حوزه ها، بحران ها و رخدادها سختی کار فعالان این حوزه را بیشتر کرده است.

زندی فر افزود: گشت های ۲۴ ساعته راهداری در سراسر استان فعال است، اما استان مرکزی دارای ۶۴۰۰ کیلومتر راه است که شاید تمامی گشت های راهداری در طول ۲۴ ساعت امکان رسیدگی به این راه ها را نداشته باشد ولی برنامه های صدا و سیما و اطلاع رسانی و مطالبه گری مردم باعث رفع مشکلات می شود و این تعامل بسیار کمک کننده است.

در این دیدار آذر دشتی مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به تعامل بسیار خوب مجموعه راهداری با صدا و سیما گفت: معتقدیم که ارتباط دستگاه ها با صدا و سیما در رفع مشکلات استان بسیار موثر است به ویژه در مباحث مرتبط با راه و جاده ای اگر اطلاع رسانی ها مناسب نباشد، مشکلات افزایش می یابد و حوادث خود را بیشتر نشان می دهد، اما تعامل ها در مسائل به ویژه در بحران ها سال گذشته و ابتدای سال ۹۸ بسیار کمک کننده و شرایط را تحت کنترل درآورد.