شناسهٔ خبر: 7194 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پابلو بئنو: وزیر شهرسازی ایران از تمام قوانین و مقررات فدراسیون بین‌المللی مهندسان مشاور اطلاع دارد

وزیر راه وشهرسازی به عضویت افتخاری فدراسیون بین‌المللی مهندسان مشاور درآمد

کنفرانس منطقه ای فیدیک پابلو بئنو رییس اسپانیایی فدراسیون بین المللی مهندسان مشاور ( فیدیک )، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی کشورمان را به عضویت افتخاری این فدراسیون پذیرفت .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رییس فدراسیون بین المللی مهندسان مشاور (فیدیک) در مرکز همایشهای صدا و سیما گفت: فیدیک با ضوابط و مقررات قانونی بین المللی از حضور تمام مهندسان ایرانی در بازارهای جهانی حمایت می کند.

وی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی ایران از تمام قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی مهندسان مشاور اطلاع دارد و ما نیز از حضور مهندسان ایرانی در اجرای پروژه های بزرگ عمرانی و فنی در بازارهای جهانی حمایت می کنیم.

همچنین هرمزد رامینه رییس جامعه مهندسان مشاور ایران در این کنفرانس بین المللی گفت: مهندسان و متخصصان ایرانی باید در تمام بازارهای جهانی حضور قدرتمندی داشته باشند و جامعه مهندسان ایران به عنوان لکوموتیو صادرات خدمات فنی و مهندسی کشور می تواند در این زمینه نقش مهمی را ایفا کند.

کنفرانس سالانه منطقه ای آسیا - اقیانوسه فیدیک با شعار رویکردهای پایدار در بازارهای در حال توسعه، به منظور بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی ایران روزهای 21 و 22 اردیبشهت ماه در تهران برپا شد .

نمایندگانی از سازمان های بین المللی، شرکت های بزرگ سرمایه گذاری های خارجی، پیمانکاران، مهندسان و مشاوران بین المللی در این کنفرانس راهکارهای انجام سرمایه گذاری مورد نیاز در کشورهای عضو و ایران را مورد بحث و بررسی قرار دادند .

نظر شما