شناسهٔ خبر: 72115 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی؛

آخرین جلسه بررسی تبصره‌ها و ردیف‌های قانون بودجه ۹۹ بخش مسکن برگزار شد

آخرین جلسه بررسی تبصره‌ها و ردیف‌های قانون بودجه نود و هشت بخش مسکن برگزار شد با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، آخرین جلسه بررسی تبصره‌ها و ردیف‌های قانون بودجه ۹۸ در بخش مسکن برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز با حضور امیرمحمود غفاری، معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، آخرین جلسه بررسی تبصره‌ها و ردیف‌های قانون بودجه ۹۹ در بخش مسکن برگزار شد.

در این جلسه که صبح امروز ۱۲ شهریورماه از ساعت ۹ در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، شاخص‌های عمده‌ای همچون بحث چگونگی اجرای بند ب تبصره ۸، ردیف‌های موردنیاز جهت انجام خدمات زیربنایی و روبنایی بخش مسکن و ردیف‌های درآمدی و هزینه این بخش موردبررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور معاون وزیر و معاونان بخش برنامه‌ریزی و مدیریت منابع برگزار شد، نمایندگان و مسئولان دستگاه‌های مربوطه در حوزه مسکن در وزارت راه و شهرسازی شامل شهرسازی و معماری، مسکن و ساختمان، بازآفرینی شهری ایران، سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید به ارائه آخرین پیشنهادات خود جهت درج در بودجه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی پرداختند.