شناسهٔ خبر: 73057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام كرد

برنامه ریزی در حوزه راه و شهرسازی آذربایجان غربی با نگاه فرامنطقه ای

حمزه لو مدير کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: حل مسائل و ارتقای شاخص های توسعه حوزه راه و شهرسازی استان با نگاه فرامنطقه ای به ظرفیت ها و توانمندی های آذربایجان غربی تحقق می یابد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی،سیدمحسن حمزه لو در مراسم  معارفه خود به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربايجان غربي ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: آذربایجان غربی دارای ویژگی های خاص و متمایز است که متاسفانه به لحاظ توسعه زیرساخت های حمل و نقل و شهری برخلاف فعالیت های ارزنده مجموعه راه و شهرسازی استان از میانگین شاخص های کشوری عقب مانده است.

سیدمحسن حمزه لو  از تقسیم بندی برنامه های اجرایی اداره کل به شکل کوتاه مدت و بلندمدت خبر داد و ایمن سازی زیرساخت های حمل و نقل جاده ای استان، تکمیل مساکن مهر، اجرای طرح های کارآمد در عرصه ساماندهی بافت فرسوده شهری و تکمیل پروژه های راهسازی در کوتاه ترین زمان ممکن را از مهم ترین اهداف و برنامه های کاری خود عنوان کرد.

وی ادامه داد: جذب سرمایه های ملی و استانی همراه با روش های جایگزین تامین منابع از جمله تملک دارایی ها، مشارکت بخش خصوصی به ویژه خیرین مسکن و راهساز از دیگر اولویت های کاری این اداره کل است.

مدیرکل راه و شهرسازی خواستار حمایت مدیریت کلان استان، مسئولان، نمایندگان مردم و مدیران دستگاه های اجرایی در پیشبرد اهداف و فعالیت های این اداره کل شد و افزود: نیروهای انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمانی هستند که تلاش می شود در جهت ارتقای معیشت و تامین رفاه آنان اقدامات موثری انجام شود.