شناسهٔ خبر: 73347 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون اول ریاست جمهوری مرجع تعیین داوری در اختلاف‌های طرح‌های عمرانی را ابلاغ کرد

هیئت دولت اسحاق جهانگیری مصوبه دولت در خصوص تعیین شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مرجع داوری در اختلاف‌های ناشی از اجرا یا تفسیر ۱۶ قرارداد طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی که ۲ مورد آن مربوط به وزارت راه و شهرسازی با پیمانکاران و مشاوران است را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس تصمیم هیئت وزیران در جلسه ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸ ارجاع اختلاف‌های ناشی از اجرا یا تفسیر قرارداد‌های مربوط به طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران برای داوری به شورای‌عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب شد.

با توجه به تعیین شورای‌عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور به‌عنوان مرجع داوری در قرارداد‌های طرح‌های عمرانی، اختلاف‌های ۲ قرارداد زیر که مربوط به وزارت راه و شهرسازی است در این شورا مطرح می‌شود.

بر اساس مصوبه هیئت دولت قرارداد شرکت زمرد بنای قزوین و اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در ارتباط با پیمان‌های؛ طرح تکمیل مرکز توانبخشی جهان‌آباد قزوین و طرح تکمیل عملیات ساختمانی و تأسیسات مجتمع توانبخشی جهان‌آباد قزوین برای حل اختلاف به شورای‌عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور به‌عنوان مرجع داوری ارجاع می‌شود.

همچنین قرارداد شرکت توسعه راه و ابنیه جنوب و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در ارتباط با پیمان ادامه احداث کمربندی آران و بیدگل نیز به این شورای‌عالی فنی سازمان برنامه و بودجه محول می‌شود.