شناسهٔ خبر: 7409 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس:

وزارت راه و شهرسازی وارث مشكلات دولت قبل است/ پاسخ‌های آخوندی حرفه‌ای و اصولی بود

غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی نماينده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاييد پاسخ‌های وزير راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی وارث مشكلات دولت قبل است.

غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تایید توضیحات عباس آخوندی در جلسه علنی سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پاسخ‌های وزیر راه و شهرسازی به سوالات مطرح شده حرفه‌ای و اصولی بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه‌های متعدد سوال‌كنندگان درباره طرح مسكن مهر كه طرحی به جای‌مانده از دولت قبل است تاكید كرد: نداشتن برنامه مدون در زیرساخت‌ها در دولت قبل باعث شد كه مشكلات مسكن مهر به دوش دولت یازدهم بیفتد و در حال‌حاضر نیز تمامی تلاش‌ها در جهت بهبود شرایط و برون‌رفت از مشكلاتی است كه از دولت قبل به ارث مانده است.

وی افزود: دولت یازدهم بخش عمده‌ای از توان خود را برای رفع مشكلات دولت قبل نهاده است. اینها در حالی است كه نباید چنین میراثی برای دولت جدید به جا می‌ماند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی ادامه داد: بسیاری از سوالات پرسش‌كنندگان از وزیر راه و شهرسازی در مورد مسكن‌مهر مربوط به دولت قبل بود و انتظار نمی‌رفت چنین پرسش‌هایی در این شرایط مطرح شود.  

نماینده مردم رشت با طرح این پرسش كه چرا سوالاتی این چنینی از دولت قبل مطرح نبود؟ اظهار كرد: برخی به یكباره دلواپس مردم شدند و سوالات از دولت جدید را مطرح كردند./

نظر شما