شناسهٔ خبر: 7417 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آخوندی در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی:

وظیفه روابط عمومی‌ها تبلیغ رؤسای خود نیست/ من به اصل آزادی اطلاعات اعتقاد دارم

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وظیفه روابط عمومی‌ها تبلیغ رؤسای خود نیست بلکه انتقال درست سیاست‌های ملی به مردم است، گفت: من به اصل آزادی اطلاعات اعتقاد دارم و روابط عمومی‌ها یکی از عمده‌ترین ماموریتشان اجرای این اصل است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی دیشب سه شنبه ۲۹ اردیبهشت، در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که با حضور مدیران روابط عمومی معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی و ادارات کل این وزارتخانه برگزار شد، گفت: من به اصل آزادی اطلاعات اعتقاد دارم و روابط عمومی‌ها یکی از عمده‌ترین ماموریتشان اجرای این اصل است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: موضوع دیگر آن است که تصور کنیم آنچه ما متوجه می‌شویم مخاطبان ما نیز همان را متوجه نمی‌شوند بنابراین وضوح پیام و انتخاب وسیله انتقال پیام نکته بسیار مهی است.

وی افزود: ما در وزارتخانه‌ای هسیتم که طیف وسیعی از سیاستگذاری‌های مختلف را انجام می‌دهد بنابراین وظیفه روابط عمومی‌ها تبلیغ رؤسای خود نیست بلکه انتقال درست سیاست‌های ملی به مردم است.

به گفته آخوندی اگر می‌خواهیم در هر حوزه‌ای در رفتار مردم تاثیرگذار باشیم انتقال صحیح پیام به مردم شاخص موقعیت ما در روابط عمومی است./

نظر شما