شناسهٔ خبر: 74276 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در حاشیه بازدید از برج مراقبت پرواز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مطرح شد

کنترلرهای ترافیک هوایی ایران در سطح منطقه بهترین هستند / شغل کنترلر ترافیک هوایی یکی از پر افتخار ترین مشاغل است

سعید اکبری جمعی از مدیران ارشد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به مناسبت روز کنترلرهای ترافیک هوایی، از برج مراقبت پرواز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)؛ صبح امروز جمعی از اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به مناسبت روز کنترلر ترافیک هوایی، از برج مراقبت پرواز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بازدید کردند.

سعید اکبری عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه شغل کنترلر ترافیک هوایی یکی از پر افتخار ترین مشاغل است گفت : امیدواریم ما مدیران صنعت فرودگاهی کشور بتوانیم از این عزیزان به شایستگی قدردانی کنیم.

اکبری اضافه کرد: جامعه کنترلرهای ترافیک هوایی در سطح جهان یک خانواده محسوب می شوند و خانواده کنترلرهای ترافیک هوایی در کشور ما تاکنون با انجام دقیق وظایف خود به خوبی درخشیده است.

وی افزود: کنترلرهای ترافیک هوایی کشورمان در سطح منطقه بهترین هستند و با تلاش های این عزیزان همواره بهترین خدمات مراقبت پرواز را به کلیه شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی که از آسمان امن ایران استفاده می کنند، ارائه کرده و می کنیم.