شناسهٔ خبر: 75333 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

ایران ایر به شایستگی از عهده عملیات حج برآمد / هما به دوران اوج باز می گردد

تجلیل از دست‌اندرکاران عملیات حج تمتع با حضور وزیر راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه می توان با اراده و یکپارچگی بر مشکلات غلبه کرد، گفت: به رییس جمهور گفتم ایران ایر به شایستگی از عهده عملیات حج بر می آید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران حج تمتع سال ۹۸، با اشاره به درخشش ایران ایر در این عملیات گفت: نامه رسمی به رییس جمهور نوشتند که ایران ایر قادر نیست عملیات حج را انجام دهد. اما پاسخ من این بود که ایران ایر این کار را به شایستگی انجام می دهد و مجددا در صدر ایرلاین های ایران و منطقه در این عملیات قرار خواهد گرفت.

وی ضمن تشکر از مدیران و کارکنان هما افزود: مردم از این عملیات بسیار راضی بودند و امیدوارم این خدمت از همه شما پذیرفته شده باشد. این مساله نشان داد وقتی اراده کنیم و یکدست و یکپارچه شویم، می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم. امیدوارم اتفاقاتی که در این چند ماه افتاد، تداوم یافته و شاهد شکوفایی حداکثری ایران ایر باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در کشور گفت: امروز هر اتفاق نشان می دهد که چه دشمنان فعال و هوشیاری در کمین ملت ایران نشسته اند.

وی با بیان اینکه اصلاح قیمت بنزین یک امر لازم و ضروری برای نجات کشور است،به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: این مساله نشان داد که دشمن هوشمندانه برای ایجاد اغتشاش برنامه ریزی کرده است. لازمه برخورد با چنین جریانی هوشیاری و همدلی و یکپارچگی و اقدام موثر است.

اسلامی گفت: شرکت هواپیمایی ما در دوره کنونی با وجود تحریم، توانسته اند ایفای نقش متفاوتی داشته و خدمات با کیفیت تری ارائه دهند.

وی افزود: صنعت هواپیمایی باید با هدایت و مدیریت سازمان هواپیمایی کشوری به جایگاهی دست یابد که مردم سهل تر از فرصت پرواز استفاده کنند و این صنعت جایگاه از دست رفته خود را خیلی زود به دست بیاورد.