شناسهٔ خبر: 75578 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه زنجان خبر داد

اجرای بیش از ۱.۵ میلیارد تومان پروژه در فرودگاه زنجان/ برنامه ريزی برای برقراری پروازهای عتبات عاليات

فرودگاه زنجان مدير فرودگاه زنجان از اتمام عمليات احداث ساختمان حراست و نظارت تصويری (CCTV) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد قاسمی با اعلام این خبر عنوان کرد: ساختمان حراست و نظارت تصویری فرودگاه زنجان با زیربنای ۱۲۰ مترمربع تکمیل شده و اکنون در حال محوطه سازی و نصب تجهیزات آن هستیم. اعتبار اختصاص یافته به این پروژه شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

مدیر فرودگاه زنجان در معرفی سایر طرح های در دست اجرای این فرودگاه گفت: در این راستا می توان به دیوارکشی اطراف سایت رادار گیلوان زنجان و تجهیز آن به دوربین مداربسته با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، بهسازی ترمینال شامل ترمیم پارتیشن ها با اعتبار یک میلیارد ریال، درزگیری سطوح پروازی با اعتبار یک میلیارد ریال، بهسازی ساختمان های فرودگاه با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و بهسازی موتورخانه و تکمیل تجهیزات آن با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اشاره کرد که تمام این طرح ها تا یک ماه دیگر تکمیل می شوند.

وی همچنین با اشاره به بارش سنگین برف تا سطح ۲۵ سانتی متر در زنجان طی هفته گذشته، افزود: خوشبختانه تجهیزات عملیات زمستانی فرودگاه زنجان تکمیل است، ضمن اینکه قرار است یک خودروی برف‌روب جدید به فرودگاه ارسال شود.

قاسمی همچنین از برنامه ریزی برای برقراری پروازهای عتبات عالیات در فرودگاه زنجان خبر داد.