شناسهٔ خبر: 7580 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح دوهزار واحد مسكوني در استان اردبيل در نیمه شعبان/ بهره برداری از مجتمع بزرگ پزشكان

مجتمع پزشکان اردبیل مديركل راه و شهرسازی استان اردبيل از افتتاح و بهره برداری دو هزار واحد مسكونی در نيمه شعبان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، علي حيدري ضمن اعلام اين خبر گفت: طبق برنامه ريزي هاي بعمل آمده و هماهنگي هاي انجام يافته با وزارت راه و شهرسازي تعداد ۲۰۰۰ واحد مسكوني در قالب طرح هاي مسكن مهر و مشاركت با بخش خصوصي نيمه شعبان امسال با حضور مقامات كشوري و استاني به بهره برداري مي رسد.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل همچنين از آغاز بهره برداري از مجتمع بزرگ پزشكان اردبيل خبر داد و گفت: این پروژه با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب در زمینی به مساحت هشت هزار و ۳۶۱ متر مربع و زیربنای ۱۴ هزار و ۶۸ متر مربع احداث شده است.

وي با اعلام اينكه مجتمع بزرگ پزشکان اردبیل در مجاورت بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل واقع شده  و به جهت انتقال مطب پزشکان از مرکز شهر موجب بهبود وضعیت ترافیکی هسته مرکزی شهر نيز خواهد شد افزود: اين مجتمع دارای ۱۹۲ واحد مطب و پاراکلینیکی است و در ۹ طبقه و با برخورداری از امکانات آب، برق، گاز و شبکه فاضلاب شهری احداث و با استفاده از مصالح استاندارد و تکنولوژی جدید ساخته شده است.

حيدري همچنين به افتتاح پروژه بزرگ تجاري مسكوني گلستان مشكين شهر اشاره كرد و گفت: اين مجتمع در قالب ۲۰۴ واحد آپارتماني و ۴۲ واحد ويلايي و يك مجتمع تجاري با بيش از ۲۵۰ واحد تجاري و رستوران و تالار و شهربازي در مشكين شهر احداث شده  كه در نيمه شعبان امسال به بهره برداري می رسد./

نظر شما