شناسهٔ خبر: 76613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن‌سازی پل ریگ سفید تسریع می‌شود

عباس شرفی در هفتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان لرستان، ایمن سازی پل ریگ سفید و ساماندهی ترافیک محور خرم آباد-بروجرد در محل اجرای این پروژه بررسی شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان، عباس شرفی، مدیر اين اداره کل در این جلسه گفت: پل ریگ سفید در محور خرم آباد - بروجرد در سیل فروردین ۹۸ تخریب شد که با امکانات موجود در کوتازمدت اقداماتی صورت گرفت در ادامه با تعیین پیمانکار عملیات ساخت شروع شد و تلاش می شود این پل در کمترین زمان ممکن به بهرهزبرداری برسد اما با توجه به خطر رانش، اولویت اول این پروژه، ایمنی تردد وسایل نقلیه بر لاین برگشت است.

وی افزود: برای ایمن‌سازی این پل نیاز است مشاور نسبت به تهیه پلان ایمنی اقدام کند و ترافیک محور خرم آباد-بروجرد که از محورهای شریانی است، ساماندهی شود.

پس از این جلسه با حضور گودرز امیری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، اعضای جلسه به صورت میدانی از پل ریگ سفید بازدید کردند و پس از بررسی فنی پروژه و شنیدن صحبت‌های مشاور و پیمانکار پروژه ،مقرر شد ضمن ارائه پلان ایمنی توسط مشاور در اسرع وقت و تکمیل ایمن‌سازی محدوده کار توسط پیمانکار، موضوع توسط کمیسیون مجدد بررسی و در صورت اتفاق نظر اعضا، ترافیک به یک لاین این محور منتقل شود.

فرمانده پلیس راه استان، دبیر شورای ترافیک و معاونان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این جلسه حضور داشتند.