شناسهٔ خبر: 76738 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی :

وظیفه یگان حفاظت از اراضی، جلوگیری از زمین خواری است

جلسه مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: رسالت و وظیفه یگان حفاظت از اراضی ، جلوگیری از زمین خواری و حراست از املاک دولتی است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی در دیدار با فرمانده و نیروهای یگان حفاظت از اراضی اظهار داشت: بحث تشکیل یگان حفاظت از اراضي از روزی که در وزارتخانه اتفاق افتاد قدم های خوبی برداشته شد و جلوگیری از زمین خواری و حیف و میل بیت المال انجام شد.

وی تصریح کرد: فرمانده و نيروهاي یگان حفاظت کار بسيار سختی دارند ولی سعی داشته باشید همیشه با قانون مداری و صبر و تحمل وظایف خود را انجام دهید .

نژادصفوی در خصوص مشکلات مطرح شده افزود: تلاش می کنیم تا هرچه زودتر مشکلات و نواقص را برطرف کنیم تا شما نیز مصمم تر از قبل در راهی که انتخاب کرده اید گام بردارید.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان بیان کرد: كار بايد صادقانه و براي رضاي خداوند باشد و زحمات شما  قابل تقدیر است و مانیز امیدواریم بتوانیم موانع و مشکلات شما را برطرف کنیم.

در پایان نیز نژاد صفوی از عملکرد خوب جناب سرهنگ جهانی فرمانده یگان حفاظت از اراضی تقدیر و تشکر کرد و از نزديك به مشكلات نيروها رسيدگی كرد .