شناسهٔ خبر: 76754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هشت ماهه امسال انجام شد؛

رسیدگی به ۳۳۶ پرونده تخلف حمل‌و‌نقلی توسط اداره کل راهداری آذربایجان غربی

کامیون در ۸ ماه گذشته ۳۳۶ پرونده تخلف در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان رسیدگی شده است.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی ، ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از بررسي و صدور حكم برای ۳۳۶ پرونده تخلف حمل و نقل بار و مسافر و رانندگان در امسال خبر داد و گفت : این بررسی در جلسات كميسيونهاي ماده ۱۱ و ۱۲ به صورت مجزا انجام شد كه از اين ميزان  ۲۴۲ پرونده مربوط به كميسيون ماده ۱۱ و تعداد ۹۴ پرونده در كميسيون ماده ۱۲ مورد بررسي و صدور حكم قرار گرفت.

شکری گفت: رسيدگي به تخلفات ارتكابي شركتهاي حمل ونقل بار و مسافر وهمچنين رانندگان باعث كاهش مسايل و مشكلات جاده اي خواهدشد.

مديرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی با اشاره به آرای صادره در کمیسیون ماده ۱۱ گفت :  ۱۴۶ مورد تذکر ، ۱۵ مورد بررسی مجدد ، ۷ مورد برائت و ۶۳ مورد لغو موقت کارت هوشمند بر حسب تعداد و نوع تخلف در بازه زمانی یک تا سه ماهه از آرای صادره در این کمیسیون بوده است.

وی در خصوص احکام صادر شده مربوط به تخلفات موسسات و شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ از ابتدای سال جاری تا کنون گفت: آرای پرونده های بررسی شده در این کمیسیون ۴۶ مورد جریمه نقدی ، ۱۱ مورد تذکر ، ۲۵ مورد برائت و ۱۱ مورد بررسی مجدد را شامل می‌شود.