شناسهٔ خبر: 76798 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط ماموران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی انجام شد

بازپس گيری ۱۳۰هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی در فارس

سرهنگ مهدوی فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس گفت: با تلاش ماموران اين یگان ۱۳۰هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش ۷۹ میلیارد ریال در آذرماه ۹۸ در سطح استان رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان فارس، حسین مهدوی نژاد، فرمانده یگان حفاظت از اراضی اين اداره كل گفت: ۱۳۰هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش ۷۹ میلیارد ریال در آذرماه۹۸  در سطح استان فارس توسط مامورین یگان حفاظت از دست سود جویان و زمین خواران بازپس گرفته و به بیت المال بازگردانده شد.

مهدوی نژاد افزود: همچنین ۳ مورد اجرای احکام به میزان ۸۳هزار متر مربع به ارزش ریالی ۴۲ میلیارد ریال نیز توسط این یگان در آذرماه۹۸ انجام گرفته است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره كل راه و شهرسازی استان فارس خاطر نشان ساخت: یگان حفاظت بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می‌کند.

وی گفت: برخورد نقش ارزنده و سازنده مردم در امر پیشگیری و جلو گیری از تصرفات بسیار مهم و ارزنده است و از همه شهروندان استان درخواست می‌شود به محض مشاهده و اطلاع از هرگونه تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرضات به اراضی ملی و دولتی با شماره تلفن ۰۷۱۳۶۴۹۰۷۱۷ یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان فارس تماس حاصل و اطلاع رسانی کنند.

مهدوی نژاد تصریح کرد: مردم عزیز استان فارس چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان به عمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.