شناسهٔ خبر: 76819 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی مشکلات مسکن مهر پیشوا در جلسه ویژه شورای مسکن

بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های در حال ساخت سایت مسکن مهر پردیس هفتاد و هفتمین جلسه شورای مسکن شهرستان پیشوا با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار پیشوا و رؤسای دستگاههای خدمات رسان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران، پرویز فیروز معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در این باره گفتدر جلسه فوق درباره خدمات شهری ۷ هزار و ۱۹۶ واحد مسکن مهر خورشید هشتم این شهرستان و ۴۸۰ واحدی مسکن مهر آژینه بحث و بررسی صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی تسهیل کار در پروژه ۴۸۰ واحدی آژینه جهت مددجویان بهزیستی و خانواده های هدف دارای ۲ معلول را از جمله مواردی عنوان کرد که به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

فیروز گفت: طبق دستور شورای تأمین مسکن استان تهران و پس از رفع مشکلات، پروژه ۴۸۰ واحدی آژیانه تعیین تکلیف شده و به خانواده های دارای دو معلول و افراد تحت پوشش بهزیستی واگذار خواهد شد و در این زمینه فرماندار پیشوا و دادگستری شهرستان نیز کمکهای لازم را انجام خواهند داد.

وی در رابطه با سایت مسکن مهر خورشید هشتم پیشوا نیز تصریح کرد که مشاور مربوطه شرایط مقاوم سازی را بررسی کرده و مشکل این پروژه نیز با تعاملات اداره کل و شهرستان مربوطه مرتفع خواهد شد.