شناسهٔ خبر: 76883 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

۳۰کیلومتر از محور بجنورد_جنگل گلستان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

بازديد مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: باید با فعال کردن پروژه محور بجنورد – جنگل گلستان و برنامه‌ریزی جهت اتمام عملیات اجرایی، نگاه مردم و مسئولین را تغییر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی در بازدید از محور بجنورد به جنگل گلستان به همراه نظریان، مدیرکل ساخت و توسعه راه های منطقه شمال شرق کشور ، هنرور نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل دراستان، مشاور و پیمانکاران تصریح کرد: باید با فعال کردن پروژه ذهنیت و نگاه مردم و مسئولان نسبت به این پروزه تغییر را داد و مردم را امیدوار به اتمام پروژه کرد.

وی اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه های مهم و حیاتی استان است که نقش حیاتی در رونق اقتصادی و گردشگری داشته و باید پیمانکاران این پروژه فعال تر از قبل کار خود را ادامه دهند و نگاه بدبینی که بر این پروژه است را تغییر داد.

مهدی نظریان، مدیرکل ساخت و توسعه راه های منطقه شمال شرق کشور نیز در حاشیه این بازدید گفت: تا پایان امسال حدود ۳۰ کیلومتر از این محور به بهره‌برداری خواهد رسید و زیر بار ترافیک می رود و ۶ کیلومتر از روستای تاتار به سمت آشخانه که کار آزادسازی حریم آن نیز انجام شده است تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ تکمیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: کل این محور به نام طرح قوچان، بجنورد، بهشهر و گرگان ٥٦٢ کیلومتر است که ۲۷۰ کیلومتر از این مقدار در خراسان شمالی قرار دارد و ۲۰۰کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و حدود ۷۰ کیلومتر آن باقی مانده است.

لازم به یادآوری است، حدود سه هفته از انتصاب مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گذشته است و این سومین بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از محور بجنورد به جنگل گلستان است.