شناسهٔ خبر: 77060 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ستاد بازآفرینی شهرستان آمل مقرر شد

پیگیری تخفیف ۷۰درصدی دستگا‌های خدمات‌رسان/ ضرب‌الاجل دو هفته‌ای به ۴ شهرداری

بازآفريني آمل جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهرستان آمل با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری ،شهردار، رئیس ستاد عمران و بهسازی و اعضای ستاد بازآفرینی تشکیل شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، غفاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل و لاریجان در این جلسه عنوان کرد: بازآفرینی شهری پایدار از مهمترین اهداف برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیاء بهسازی، نوسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، توانمند سازی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می باشد و تشریک مساعی و هماهنگی دستگاه‌ها برای تحقق این امر لازم و ضروری است.

همچنین وی در مورد آئین نامه ها، دستوالعمل ها و مفاهیم و الزامات حوزه بازآفرینی و اقدامات مشترک دستگاه‌های عضو ستاد توضیحات مبسوطی ارائه و اعضای جلسه نیز نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کرده و تصمیمات لازم اتخاذ شد. 

وی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهرستان موضوع پیشنهاد تخفیف ۷۰ درصد دستگاه های خدمات رسان در محله هدف را از سوی این اداره کل پیگیری کنند.

همچنین مقرر شد، باتوجه به اظهارات شهرداری امامزاده عبدالله (ع) مبنی بر انتخاب مشاور و پیشنهاد هدف اعضای ستاد بازآفرینی شهرستان با مشاور شهرداری امامزاده عبدالله در پاسخ به استعلام همکاری کنند.

در این نشست شهرداری های گزنک، رینه، دابودشت و بابکان مکلف شدند: در طی مدت ۲ هفته نسبت به انتخاب مهندس مشاور محدوده هدف اقدام كنند.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری های آمل و اداره آب و فاضلاب شهری نسبت به ساماندهی فاضلاب و تقویت فشار آب کوچه رضوان ۳۸ اقدام كنند.