شناسهٔ خبر: 77148 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد

عملیات راهداری زمستانی در ۲۸۶ کیلومتر از راه‌های استحفاظی

برفروب معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از انجام عملیات راهداری زمستانی در ۲۸۶ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ، محمد رضا عرب احمدی اظهار داشت :همزمان با بارش نزولات جوی طی هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان  عملیات راهداری زمستانی شامل برف روبی، نمک پاشی در ۲۸۶ کیلومتر از محورهی مواصلاتی استان انجام شد.

 وی بابیان اینکه نگهداری زمستانی مجموعه‌ای از عملیات راهداری است که در طول زمستان با توجه به شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی و به دلیل برودت هوا به وظایف راهداری اضافه می‌شود، گفت : این عملیات در محورهای سمنان – فیروزکوه ، دامغان – سمنان (گردنه آهوان)، شهمیرزاد – فولادمحله – پشتکوه و شهمیرزاد-چاشم-خطیرکوه و  مهدیشهر-شهمیرزاد با بهره‌گیری از ۳۴ دستگاه ماشین آلات راهداری صورت گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری بطور هماهنگ در طی این مدت در تمامی محورهای برف گیر حضور داشته تا هر یک وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهند افزود: ۳۶۶ تن شن و نمک در طی این عملیات راهداری مورد استفاده قرار گرفته است.

عرب احمدی در پایان از مردم خواست قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده ها به سایت  www.141.irمراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.