شناسهٔ خبر: 77154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری خبر داد

تردد روان و عادی در محورهای مواصلاتی

برف سنگين سرپرست اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به باز بودن تمامی مسیرهای ارتباطی گفت: مشکلی در خصوص تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان وجود ندارد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری، شهرام ندیمی با اشاره به بارش‌های سنگین در چند روز گذشته خصوصا ۲۴ ساعت اخیر گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران و اجرای عملیات راهداری زمستانی تمامی محورهای استان باز بوده و هیچ مشکلی در خصوص تردد خودروها وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون در ۲۴ ساعت گذشته به ۷۳ خودروی گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی شده اشاره کرد: نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آمادگی کامل دارند تا ۲۴ ساعت قبل از وقوع بارش ها در جاده های ارتباطی مستقر گردند و عملیات راهداری زمستانی ۲۴ساعت بعد از پایان بارش ها نیز تداوم دارد.

ندیمی در ادامه افزود: پس از مجموع ۱۳۹ ساعت بارش برف در کل محورهای استان و ۲۷ ساعت باران و همچنین ۵ ساعت کولاک بیش از ۱۰ تُن شن و نمک پاشی در کل محورهای استان انجام و ۲۲۵ نفر از راهداران با تمام توان، تجهیزات و ماشین آلات مشغول عملیات راهداری زمستانی بوده اند که تا‌کنون ۲۰۴۰‌ کیلومتر باند برف روبی شده که در ۴۹ مقطع  تا کنون ۶۹ مرتبه ریزش برداری انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچنین ادامه داد: در طرح راهداری زمستانی ۴۲ راهدارخانه، ۲۲۵ راهدار به همراه ۳۳۰ خودروی سنگین، نیمه سنگین وسبک در این استان آمادگی کامل دارند تا عملیات راهداری زمستانی را انجام دهند.

ندیمی در پایان اشاره کرد: اولویت بازگشایی محور‌ها بر اساس راه شریانی، اصلی و فرعی است و امیداریم با تلاش راهداران و همراهی مردم کمترین مشکل را در محور های استان داشته باشیم و مردم عزیز سفرهای ایمن همراه با خاطرات خوش در محورهای استان تجربه کنند.