شناسهٔ خبر: 77937 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری کرمانشاه:

۱۶۶ محور روستایی در کرمانشاه در حال بازگشایی است

عملیات راهداری زمستانی در جاده هراز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مسدود بودن ۱۶۶ محور روستایی در این استان خبر داد و گفت: تعدادی از این محورها در حال بازگشایی هستند.​

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار داشت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی اصلی استان کرمانشاه باز است.

وی افزود: محور سنقر-قروه به کولاک و بارش سنگین برف در حوزه استحفاظی کردستان به مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: نیروهای راهداری در محور هرسین به دلیل یخ زدگی جاده در حال نمک پاشی هستند و در شهرستان کرمانشاه نیز عملیات برف‌روبی و نمک پاشی از لحظات اولیه بارش برف آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: محور روستایی اسلام آباد غرب به دلیل بارش برف در حال برف روبی است همچنین ۳۶ محور روستایی در شهرستان پاوه و چهار محور روستایی در شهرستان ثلاث باباجانی مسدود است و عملیات برف‌روبی و بازگشایی در حال انجام است.

این مسئول عنوان کرد: در شهرستان جوانرود سه محور روستایی در حال بازگشایی و یک محور نیز مسدود است همچنین ۷۰ محور روستایی در شهرستان کرمانشاه در حال بازگشایی است.

کرمی خاطرنشان کرد: به دلیل کولاک شدید در شهرستان سنقر ۱۲ محور روستایی، در شهرستان صحنه ۳۵ محور و در شهرستان هرسین چهار محور روستایی مسدود شده است.