شناسهٔ خبر: 77988 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر مقررات ملی وکنترل ساختمان خبر داد

معرفی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن برای انبوه‌سازان و سازندگان حرفه‌ای

حامد مانی فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از معرفی پروژه‌های در دست اقدام ملی مسکن برای انبوه‌سازان و سازندگان حرفه‌ای در اولین نمایشگاه صنعت ساخت و ساز که در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، خبر داد.

حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در حاشیه اولین نمایشگاه صنعت ساخت‌و‌ساز در نمایشگاه بین‌المللی تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اشاره به ویژگی حضور انبوه‌سازان و سازندگان در نمایشگاه برای معرفی پروژه‌های در دست اقدام وزارت راه و شهرسازی و شرکت آنها در انجام پروژه‌های معرفی شده، اعلام کرد: در نمایشگاه مجموعه دست‌اندرکاران حوزه ساخت و ساز اعم از فعالان حوزه اقتصادی، فعالان حوزه پشتیبانی و سرمایه گذاران حضور دارند و پروژه‌های در دست اقدام برای مشارکت انبوه‌سازان، معرفی می‌شود.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، تصریح کرد: تلاش شده است تا در این نمایشگاه ارتباط موثری بین گروه‌های زیربط در حوزه ساخت و ساز فراهم شود.

مانی‌فر ادامه داد: این امکان در نمایشگاه وجود دارد تا بتوان چالش‌هایی که امروز در بخش توسعه ساخت و ساز و حمایت‌های که در بخش‌های بیمه، ارتباط با سرمایه‌گذاران و سازندگان وجود دارد را با گفتگو و اندیشیدن راهکار، برطرف کرد.

وی از حمایت وزارت راه و شهرسازی برای برگزاری این نمایشگاه خبر داد و افزود: معاونت مسکن و ساختمان از برگزاری نمایشگاه حمایت کرده است به جهت آنکه بتواند از ظرفیت‌های سازندگان و انبوه‌سازان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن بهره ببرد.

مانی‌فر تاکید کرد: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه حضور انبوه سازان و سازندگان بوده است تا با معرفی پروژه‌های اقدام ملی، سازندگان و انبوه‌سازان بتوانند پروژه‌ها را شناسایی کنند و برای اجرای آن اقدام کنند.