شناسهٔ خبر: 78043 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

نظارت بر پروژه‌ها را جدی بگیرید

شورای معاونین 2 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در سومین جلسه شورای معاونین تاکید کرد: نظارت بر اجرای پروژه ها باید جدی گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی خراسان شمالی به ریاست سید عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی و معاونین اداره کل با هدف بررسی مشکلات حوزه های مختلف، برنامه ها و پروژه های  در دست اقدامِ و ارائه راهکار جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات و برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد.

وی به بحث مصوبات صورتجلسه شورای معاونین اشاره کرد و افزود: مصوبات شورای معاونین از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در اسرع وقت پیگیری لازم جهت تحقق این مصوبات صورت گیرد.

نژادصفوی با تأکید بر لزوم تلاش و همکاری مضاعف کارکنان، تصریح کرد: توصیۀ من به همه همکاران عزیز این است که امورات را براساس برنامه های ابلاغی انجام دهند و تعهد به سازمان و قانونمداری را سرلوحۀ کار خود قرار دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی سرعت بخشی به اجرای پروژه های در دست اجرا را یکی از مهمترین اولویت های این اداره کل برشمرد و گفت: تمامی طرح ها و پروژه های عمرانی باید در چهارچوب و بازه زمانی تعریف شده و با کیفیت مناسب به اجرا در بیاید تا بتوانیم کارنامه درخشانی از عملکرد این اداره کل ارائه دهیم و همچنین نظارت درست و صحیح بر پروژه ها می تواند گامی بزرگ بر اجرای پروژه های دیگر باشد.

در ادامه، علاوه بر بررسی مسائل جاری،  هريك از معاونين و روسای ادارات به بیان گزارش عملکرد، مسائل و مشکلات حوزه مربوطه پرداخته و در این جلسه مشکلات هر حوزه و راهکارهای آن مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.