شناسهٔ خبر: 78428 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه بحران انجام شد

تقدير رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از هواشناسی گيلان

هواشناسی گیلان در سومین جلسه بحران ناشی از بارش برف استان گيلان رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اطلاع رساني هاي به موقع اداره كل هواشناسي استان تقدير كرد.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان گیلان، در سومین جلسه مدیریت بحران ناشی از برف ۲۱ بهمن ۹۸ كه با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر راه وشهرسازی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و استانی در روز ۲۴ بهمن در محل استانداری گیلان تشکیل شد، محمد دادرس مدير اين اداره كل ضمن ارائه گزارش مبسوطی از روند چگونگی شکل گیری این سامانه بارشی به مقایسه وسعت و میزان بارش برف طی سال‌های گذشته (۹۴،۹۲،۸۶،۸۳و ۹۵) با برف ۲۰ تا ۲۲ بهمن ۹۸پرداخت.

دادرس در این گزارش با مقایسه، وسعت و تمرکز بارش برف در مناطق مختلف استان شامل دامنه ها ارتفاعات و مناطق جلگه ای را از عوامل مشابهت این سامانه با بارش برف سال ۸۶ برشمرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های همه دستگاه‌ها از، اطلاع رسانی به موقع و تلاش‌ها و پیگیری اداره کل هواشناسی استان برای ارائه به موقع اطلاعات مربوط به این سامانه بارشی به دستگاه‌های اجرائی استان، خواستار ارائه گزارش جامع هواشناسی به اين سازمان شد.