شناسهٔ خبر: 78710 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خبر داد

پیشرفت ۳۳ درصدی بزرگراه جهرم- لار در استان فارس/ نیاز به ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح

IMG_3436.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: عملیات احداث بزرگراه جهرم – لار – بندر عباس که یکی از محورهای شریانی و ارتباطی استان فارس با استان هرمزگان است، ۱۶۰ کیلومتر است که ۵۳ کیلومتر آن در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس در سه قطعه توسط پیمانکاران در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی فارس با اعلام این خبر گفت: قطعه اول به طول ۱۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد توسط شرکت سورمه دژ در حال اجرا است که ۱۲ کیلومتر آن تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: قطعه دوم به طول ۲۵ کیلومتر توسط شرکت سیویل تونل  با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد و قطعه سوم به طول ۱۳ کیلومتر توسط شرکت بویر عدالت دنا با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال اجرای عملیات خاکبرداری، خاکریزی و احداث ابنیه فنی است.

زاهدی اذعان داشت : پیشرفت فیزیکی کل طرح در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس ، حدود ۳۳ درصد است که جهت اتمام طرح نیازمند اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال است. امیدواریم با تامین اعتبار لازم و بموقع شاهد بهره برداری از این طرح مهم و حیاتی باشیم.