شناسهٔ خبر: 78734 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان با فرمانده نیروی انتظامی استان مطرح شد

تاکید بر ایمنی محور بجنورد به جنگل گلستان در نوروز ۹۹/ تحویل مسکن مهر پروژه هزار واحدی به متقاضیان تا پایان سال جاری/افزایش تیم های گشت زنی یگان حفاظت از اراضی ملی در ایام نوروز

نیروی انتظامی 2 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه معاونین و فرمانده یگان حفاظت از اراضی با فرمانده نیروی انتظامی استان و معاونین پیرو موارد مربوطه مابین دو دستگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی در این دیدار گفت : محور بجنورد به جنگل گلستان اولویت اول ماست و در ایام نوروز به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث جاده ای و پیگیری هایی که با فرمانده پلیس راه استان انجام شده است تیم های گشت زنی را به همراه گشت راهداری به جهت سلامت مسافرین عزیز افزایش خواهیم داد.

وی به احداث سکوهای مسقف نماز در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی اشاره کرد و افزود :به جهت رفع خستگی و ادای فریضه نماز،سکوهای مسقف نماز توسط خیرین در کلیه محورهای مواصلاتی نصب خواهد شد تا مسافرین عبوری از محورهای این استان در زمان خستگی نسبت به استراحت اقدام کنند.

نژاد صفوی اظهار داشت: به منظور رفاه حال متقاضیان مسکن مهر و طی پیگیری هایی که صورت گرفته است، آن دسته از متقاضیان پروژه مسکن مهر هزار واحدی عمران و مسکن سازان که نتوانسته اند واحد خود را تحویل بگیرند می توانند نسبت به تحویل واحدهای خود اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به افزایش تیم های گشت زنی از اراضی خراسان شمالی اشاره کرد و تصریح کرد:با توجه به اینکه زمینه تصرف زمین در ایام تعطیلات نوروزی نسبت به روزهای آتی بیشتر است مقرر شد تا نسبت به افزایش تیم های گشت زنی و تمهیدات لازم در این ایام صورت گیرد.

سردار علیرضا مظاهری ،فرمانده نیروی انتظامی استان خراسات شمالی نیز در این دیدار بر پیگیری محور بجنورد به جنگل گلستان تاکید کرد و افزود: این محور یکی از مهمترین محورهای استان است که باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی به بحث حاشیه نشینی اشاره کرد و گفت: اقداماتی که در حاشیه شهرها انجام می دهید می تواند امنیت استان را در برداشته باشد و کاهش جرایم را به دنبال خواهد داشت.

لازم به یادآوری است این جلسه در محل دفتر فرمانده نیروی انتظامی استان تشکیل شد.