شناسهٔ خبر: 78877 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی ۱۲ طرح در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی،عشایری و شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خراسان شمالی

کارگروه2 معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از بررسی ۱۲ طرح در کارگروه زیربنایی،توسعه روستایی،عشایری و شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو بیان کرد: این جلسه که سیزدهمین جلسه این کارگزوه می باشد در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری  با حضور اعضاء تشکیل گردید.

وی افزود: در این جلسه تقاضاهای احداث بنا در خارج از محدوده شهر و روستا مورد بررسی قرار گرفت. این طرح ها شامل احدث ۵ گلخانه در شهرستانهای بجنورد و شیروان ، ۲ طرح احداث دامداری گوسفند داشتی در بجنورد و شیروان ، یک طرح احداث واحد پرورش شترمرغ در شهرستان جاجرم مورد موافقت قرار گرفت.

دادجوگفت: طرح احداث بازارچه محلی در ضلع شرقی پیست اسبدوانی بخش جرگلان شهرستان راز و جرگلان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و ۲ طرح گردشگری در شهرستانهای شیروان و بجنورد مطرح گردید.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی  در پایان اظهار داشت :همچنین طرح احداث مجتمع گردشگری در روستای گلیان به مساحت ۵ هزارمترمربع مورد موافقت قرار گرفت.