شناسهٔ خبر: 78960 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی ۴۷ اکیپ ثابت و سیار راهداری سیستان و بلوچستان برای طرح نوروزی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از برنامه ریزی جهت استقرار ۱۶ اکیپ ثابت و ۳۱ اکیپ سیار راهداری با آغاز طرح نوروزی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با بیان اینکه طرح تردد نوروزی از ۲۵ اسفندماه در محورهای مواصلاتی استان آغاز و تا ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه دارد، افزود: ۴۱۰ نفر از نیروهای راهداری با ۲۱۷ دستگاه انواع ماشین آلات در این طرح به مسافران استان خدمات ارائه می دهند.

وی محورهای مواصلاتی تحت پوشش طرح تردد نوروزی در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان اعم از بزرگراه، اصلی، فرعی و روستایی آسفالته را به طول جمعاً ۵ هزار و ۲۷۷ کیلومتر عنوان و تصریح کرد: ۱۵ باب راهدارخانه و ۳۲ باب مجتمع خدمات بین راهی استان در این ایام آماده خدمات رسانی کامل به گردشگران هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی و سهولت در تردد مسافران نوروزی، پروژه های درحال اجرای استان در ایام نوروز تعطیل خواهد بود.

وی گفت: امید می رود در نوروز آتی نیز همچون سنوات گذشته رضایت مسافران و گردشگران از طریق تردد ایمن در جاده های استان جلب شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سامانه های تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ قابلیت ارائه آخرین وضعیت جاده ها، محدودیت های ترافیکی و سایر اطلاعات مورد نیاز مسافران را دارند خاطر نشان کرد: کاربران جاده ای می توانند علاوه بر استفاده از سامانه های فوق الذکر، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد کیفیت سفر و سطح خدمات جاده ای از طریق بخش نظر سنجی در وبسایت این اداره کل به نشانیwww.sb.rmto.ir   با ما در میان بگذارند.