شناسهٔ خبر: 78962 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات روکش آسفالت سرد مسیر کوه خواجه به روستای فیروزه ای شهرستان هامون به طول بیش از ۹ کیلومتر

عملیات روکش آسفالت راه روستایی در شوش سرپرست اکیپ راهسازی و راهداری وحدت سیستان از آغاز عملیات روکش آسفالت سرد در مسیر روستایی کوه خواجه – فیروزه ای شهرستان هامون به طول ۹ و نیم کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، رحمت نارویی افزود: عملیات روکش آسفالت سرد این مسیر مهم توریستی و گردشگری درحال انجام بوده و تا قبل از نوروز ۱۳۹۹ آماده بهره برداری و خدمات رسانی به شهروندان و مسافران گرامی منطقه شود.

وی تاکید کرد: انجام روکش آسفالت محورهای مواصلاتی با هدف ارتقای ایمنی تردد و رفاه حال مسافران به صورت مستمر توسط نیروهای این اکیپ انجام می شود.

 سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هامون نیز در همین رابطه گفت: طرح های راهداری بسیاری در این شهرستان در حال انجام است به طوری که علاوه بر عملیات روکش آسفالت سرد مسیر روستایی کوه خواجه – فیروزه ای، پر کردن درز های آسفالت محور زابل – زاهدان در محدوده حوزه استحفاظی این شهرستان در اولویت کاری این اداره قرار دارد.

حامد سروری نیا افزود: همچنین در هشت نقطه از محور مواصلاتی زابل – زاهدان در حوزه این شهرستان نصب شیار لرزاننده جمعاً به طول سه هزار متر در حال انجام بوده تا با افزایش ضریب هوشیاری رانندگان، شاهد ارتقاء ایمنی تردد در این مسیر باشیم.