شناسهٔ خبر: 79051 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد

اتمام ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در ۵ استان/ مشارکت ۹۲۷۶۳ نفر متقاضی مسکن

آیین افتتاح طرح‌های مسکن مهر پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام پایان ثبت نام مرحله دوم برای پنج استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان و البرز از مشارکت ۹۲ هزار و ۷۶۳ نفر در این طرح خبر داد و گفت: نتایج بعد از اتمام ثبت نام در تمامی استان ها و انجام پالایش اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام پایان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مرحله دوم برای پنج  استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان و البرز از مشارکت ۹۲ هزار و ۷۶۳ نفر در این طرح خبر داد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در بیان جزئیات تعداد افرادی که در پنج استان اعلامی اقدام به ثبت نام کردند، گفت: در استان اصفهان ۳۳ هزار و ۶۸۲ نفر، در استان آذربایجان غربی ۲۰ هزار و ۱۴۸ نفر، در استان آذربایجان‌شرقی ۱۷ هزار و ۸۴۸ نفر، در استان البرز ۱۱ هزار و ۹۳۹ نفر و در استان اردبیل ۹ هزار و ۱۴۶ نفر ثبت‌نام کردند.

اصلانی مجموع افراد مشارکت کننده طرح اقدام ملی مسکن را در مرحله دوم ثبت نام و برای پنج استانِ آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، اصفهان و البرز، ۹۲ هزار و ۷۶۳ نفر برشمرد.

وی تاکید کرد: پالایش متقاضیان در هفته‌های آتی انجام و نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است، ثبت نام متقاضیان، درج اعتراضات، اطلاعیه ها و اعلان ها در سایت tem.mrud.ir انجام می‌شود.