شناسهٔ خبر: 79059 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی بوشهر خبر داد

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح ملی مسکن در استان بوشهر از ۱۰ صبح روز چهارشنبه

13980911000356_Test_PhotoN (1).jpeg معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن در استان بوشهر از ساعت ۱۰ صبح جهارشنبه ۲۱ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر، سید محمود دستغیبی در این خصوص اظهار داشت : دومین مرحله از ثبت‌نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۱ اسفند آغاز خواهد شد.

دستغیبی افزود : متقاضیان گروه دوم ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت‌نام در استان‌، می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه  ۲۱ اسفند  با مراجعه به سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به‌آدرس   tem.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

وی بیان کرد : متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام کنند. پس از اتمام زمان ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهائی با لحاظ شاخص‌هائی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و... اولویت‌بندی و انتخاب می‌شوند.

معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در ادامه گفت: افرادی که در مرحله اول، ثبت‌نام نموده و به‌عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام‌شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند. متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کردند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند. در شهرهایی که در مرحله اول و دوم ثبت‌نام قرار نداشته‌اند، در صورت تأمین زمین در مراحل بعدی در این شهرها نیز ثبت‌نام انجام می‌شود.